جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۹:۵۶

متخصصان ایرانی قایقی طراحی کرده‌اند که غرق نمی‌شود

باشگاه خبری فراساحل: جمعی از متخصصان کشورمان (شرکت هفت دریای تیوا) موفق به طراحی و ساخت شناوری شدند که هرگز غرق نمی‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، جمعی از متخصصان کشورمان (شرکت هفت دریای تیوا) موفق به طراحی و ساخت شناوری شدند که هرگز غرق نمی‌شود. این قایق مزایای دیگری هم نسبت به دیگر شناورهای هم سطح خود مانند سرعت بالا با توجه به آیرودینامیک کاتاماران پیشرفته، پایداری بالا تا چند برابر بیشتر از قایق های منوهال معمولی، مجهز به فضای خواب و استراحت برای 2 نفر، مجهز به سرویس بهداشتی استاندارد، توان استفاده از بادبان در مواقع اضطراری، یخچال دو جداره حجیم (با ظرفیت حدود 750 کیلوگرم)، تغییر کاربری آسان از ماهیگیری به  مسافر بر و تفریحی و داشتن 5 سال ضمنات بدنه و سازه را داراست.


دکتر صالحی از مجریان این طرح گفت: این طرح مراحل تست پایداری، سرعت و استحکام بدنه را بخوبی جواب داده و پس از انجام تغییرات جزیی و بهینه سازی و اخذ مجوزات لازم، قالب سازی و تولید انبوه می‌گردد. وی در خصوص فعالیت‌های شرکت هفت دریا تیوا عنوان نمود: چند نوع قایق ماهیگیری و تفریحی کوچک با همین مشخصات و مجهز به موتور دیزل در این شرکت در دست طراحی و ساخت بوده و به زودی به مرحله تست و تولید می‌رسد.


صالحی همچنین به طراحی انواع قایق‌های ماهیگیری پیشرفته اشاره کرد و گفت: این شرکت شناورهایی با طول 7 متر، 8 متر، 10 متر، 11 متر، 17 متر، 23 متر، 26 متر تا طول 55 متر مجهز به کارخانه عمل آوری ماهی و فریزر را در دست طراحی دارد. همچنین انواع کروبوت های پرسرعت و پیشرفته و اتوبوس های دریایی تا 600 نفر را طراحی و آماده ساخت و تولید داریم. وی افزود: یک فروند رستوران دریایی با ظرفیت 600 نفر مسافر مجهز به پد هلیکوپتری، آشپزخانه‌های مدرن و کلیه تجهیزات مورد نیاز، آخرین مراحل طراحی را می‌گذراند. سازه و بدنه این رستوران از نوع سوات swath بوده که با سرعت بالا و در نهایت پایداری حتی در دریای متلاطم توان تردد دارد.



  کد خبر : 1953
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :